مصاحبه آرشیو خبر ها
به اختلافات توجه ای ندارم ، به تلاش ادامـه می دهیم

به اختلافات توجه ای ندارم ، به تلاش ادامـه می دهیم

کاپیتان با تعصب یوونتوس و کسی که در بازی روز گذشته یوونتوس را در دقایق زیادی کمک کرد تا دروازه یووه بسته بماند ، در مورد بازی دیشب و اختلاف بین کونته و پرندلی اینگونه گفـت :

" کونته و پرندلی ، سوءتفاهم های بین خودشان را حل خواهند کرد . هر موضوعی هم که وجود داشته باشد ، من کنار هستم و تنها مشاهده خواهم کرد که افرادی که از من تجربه و مرتبه ی بالاتری دارند چه کار خواهند کرد "

تـوز ؟

" ما را در ابتدای فصل که مشکلاتی داشتیم کمک کرد و زنده نگه داشت و اکنون نیز با درجه اعتباری که دارد ، ما را هم بسیار قدرتمند کرده "

اسـکودتو ؟

" هنوز این عنوان را کسب نکردیم ، اما ما قدم ِ بزرگی را رو به جلو برداشتیم . لازم است که حقیقت را بگوییم ، میلان روز گذشته خوب بازی کرد و توز را در جریان بازی بسیار خوب مهار کرد . اما در نهایت ما با یک گل ِ فوق العاده بازی را به نفع خودمان تمام کردیم . گلی که ما رابسیار خوشحال کرد "

" من فکر نمی کنم که اکنون کار ما تمام شده و ما اسکودتو را کسب کردیم . ما از تلاش دست نخواهیم کشید ، زیرا تیمی هستیم که در اروپا بازی های مهمی داریم و تا انتهای فصل می توانیم همه آن ها را برنده شویم "

بوفون و مخالـفت با همجنس گرا ستیزی ...

" این یک مبارزه درسـت است . من فکر می کنم که این برای بیشتر ِ مردم یک مشکل از قبل است ، اما همیشه اقلیت هایی وجود دارند که نمی خواهند این قضیه را قبول کنند "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: